"Одягни блакитне"
Сьогодні по всьому світу 2 квітня одягають блакитне на знак підтримки людей з аутизмом. День поширення інформації про аутизм започаткували, щоб поширювати у суспільстві більше правдивої інформації про цей розлад. А блакитний колір є символом цього дня.
Люди з РАС часто наражаються на стигму та дискримінацію, вони можуть бути несправедливо обділені увагою як у сфері медичного обслуговування, так і в сфері освіти, в можливостях брати участь в житті місцевих громад. Тому їм дуже потрібна наша підтримка і розуміння.
Навколо цього розладу у суспільстві є багато міфів та суперечливої інформації, яка приносить шкоду і безпосередньо людям, що мають цей розлад та їх сім’ї, і людям, які через хибні уявлення про аутизм бояться та уникають взаємодії з першими.
Однією з місій нашої компанії є також інформаційне просвітництво, в тому числі і щодо розладів аутистичного спектра. Тож тут ми продублюємо наші корисні статті про РАС, з якими Ви можете ознайомитись, а також - поширити серед знайомих, щоб більше людей дізнались перевірену інформацію про аутизм.
І пам’ятайте, що кожен особливий, але всі ми рівні.
Посилання на корисну інформацію про аутизм:
Гіперпосилання на статтю: |
|
---|---|
Розповідаємо про перші основні симптоми розладу аутистичного спектра: на що варто звертати увагу батькам, опікунам у поведінці та розвитку дитини. |
|
До кого звертатися за офіційним діагнозом, адже на сьогодні вибір фахівців в сфері охорони психічного здоров’я чималий? Психолог? Психіатр? Розбираємо у нашій статті. |
|
Як діагностувати аутизм у дітей та дорослих? (запис вебінару) |
Запис вебінару спільно зі спеціалістами ММ "Добробут". Запис буде корисно переглянути: батькам, яких цікавить діагностика дітей; дорослим, які потребують індивідуальної діагностики; спеціалістам психологам; медичним фахівцям. |
Чи існує в Україні офіційно затверджений список інструментарію для діагностики РАС? |
Розповідаємо про "Уніфікований клінічний протокол первинної, вторинної, третинної медичної допомоги та медичної реабілітації. РАС", затверджений МОЗ України. |
Розповідаємо в цілому про перший етап діагностики від якого залежить подальший план дій та стратегія роботи спеціаліста. І чому вкрай важливо проводити скринінг при перших підозрах на певні порушення. |
|
Більш детальніше про скринінгову методику CASD. |
|
Процес проведення діагностики рівня розвитку навичок у дітей з РАС за методикою РЕР-3 |
Кому і для чого потрібна методика PEP-3? Та більш детально про те, як проходить сама діагностика. |
Які результати отримують батьки після проведення діагностики за методикою РЕР-3? |
Розповідаємо про результати за діагностикою РЕР-3, що мають бути у наративному звіті спеціаліста. |
Інформація для фахівців, які цікавляться чи потрібно в їхньому закладі впроваджувати діагностику за ADOS-2. |
|
Рекомендації щодо того, які додаткові кроки можна зробити, якщо тест не підтверджує наявність РАС у дитини, але батьки все ще мають підозри. |