гаряча лінія 044 585-44-05

Leiter-3 Тест невербального інтелекту і когнітивних здібностей

Leiter-3 (Міжнародна шкала продуктивності Лейтера) — методика, що дозволяє оцінити невербальний інтелект і функціонування нейропсихологічних процесів, що лежать в його основі.

Авторські права

Stoelting, США

Дата публікації

2014

Адаптація для України

Gunti Psychometrics Україна, 2014

Випробовувані

група 3-75 років, також люди з обмеженими можливостями

Тривалість

45–60 хвилин

Придбати методикуПройти діагностування
Leiter-3 має широкий діапазон складності питань, завдяки чому їм можна діагностувати як розумову відсталість, так і обдарованість.

Цей тест унікальний наявністю профілів зростання, які допомагають оцінити розвиток в динаміці. Також, в Leiter-3 представлені коефіцієнти складності кожного з питань.

Тест забезпечує оцінку IQ, оцінку Процентільного і вікового еквівалента для кожного субтеста. На відміну від інших тестів IQ, Leiter-3 вимірює тільки текучий інтелект, що відповідає передовим поглядам на IQ і принципи його оцінювання.

Leiter-3 має високу конкурентну валідність з іншими еталонами оцінки інтелекту, такими, як WISC-IV, WAIS-IV, Матриці Равена.


Структура

Leiter-3 складається з когнітивної батареї (5 субтестів) вимірює IQ і Батареї уваги / пам’яті (2 субтеста пам’яті і 2 субтеста уваги).

У комплект входить:

Друкована продукція:

  • керівництво до тесту (239 сторінок) — 1 шт.;
  • стимульна книга — 1 шт.;
  • стимульна розгортка — 1 шт.;
  • стимульні картки — 81 шт.;
  • бланки балів зростання — 1 блок;
  • онлайн бланк спеціаліста — 20 шт.;
  • брошури для відповідей — 20 шт.;
  • шаблон оцінки стійкості уваги — 1 шт.;
  • бланк з жестами — 1 шт.

Стимульні матеріали:

  • секундомір — 1 шт.;
  • сортувальні ємкості (червона та жовта) — 2 шт.;
  • набір геометричних фігур-спонжів (червоні, жовті, сині) — 3 пакета;
  • рамка-підставка з ПВХ — 1 шт.;
  • коробка зі стимульними кубиками (180 шт.) — 1 шт.




ПРИМІТКА (ЗАУВАЖЕННЯ, КОМЕНТАР)

Leiter-3 застосовується в клінічній оцінці когнітивних функцій дітей і дорослих, як з групи норми, так і патології. Дозволяє вимірювати когнітивні здібності у осіб з аутизмом, моторними порушеннями, мовними порушеннями та порушеннями слуху, нерідною українською / російською мовами.

Найближчі заходи