гаряча лінія 044 585-44-05
Написати
нам у Viber
Написати
нам у Telegram

Клінічні тести

Інтерв’ю при діагностиці аутизму

ADI-r Інтерв’ю при діагностиці аутизму

ADI-R (Інтерв’ю при Діагностиці Аутизму — Переглянуте) — це інтерв’ю з широким діагностичним спектром, яке дає можливість отримати повну інформацію для діагностики аутизму і для оцінки розладів аутистичного спектра (ASD).

Шкала спостереження для діагностики аутизму

ADOS-2 Шкала спостереження для діагностики аутизму

ADOS-2 (Шкала Спостереження для Діагностики Аутизму) — напівструктурована методика, що дає можливість комплексно провести діагностику досліджуваних різних вікових груп, що мають підозру на розлади аутистичного спектра.

Скринінгова шкала розладів аутистичного спектра

CASD Скринінгова шкала розладів аутистичного спектра

Тест CASD (Скринінгова Шкала розладів аутистичного спектра) пропонує швидкий і надійний метод діагностики дітей з аутизмом без урахування вікової категорії, рівня розумового розвитку, або ступеня прояву розладу.

Тест дитячої апперцепції

CAT Тест дитячої апперцепції

CAT (дитячої апперцепції тест) — це проективна методика, призначена для психодіагностики емоційного стану, потреб і особистості дітей у віці від 3 до 10 років.

Тест дитячої апперцепції (додатковий)

CAT-S Тест дитячої апперцепції (додатковий)

CAT-S (Дитячої апперцепції Тест (додатковий)) — додаток до проективної методики САТ, що дає можливість більш поглиблено вивчити особистість дитини та її переживання.

Шкали Коннерса

Conners-3 Шкали Коннерса

Conners-3 (Шкали Коннерс. 3 версія) — це набір шкал для оцінки розладу дефіциту уваги і гіперактивності (РДУГ) і його найбільш поширених супутніх проблем і розладів у дітей та підлітків.

Опитувальник розладів харчової поведінки

EDI-3 Опитувальник розладів харчової поведінки

EDI-3 — третій перегляд одного з найпопулярніших інструментів самооцінки психологічних конструктів, що пов’язані з розладами харчової поведінки (РХП).

Тест невербального інтелекту і когнітивних здібностей

Leiter-3 Тест невербального інтелекту і когнітивних здібностей

Leiter-3 (Міжнародна шкала продуктивності Лейтера) — методика, що дозволяє оцінити невербальний інтелект і функціонування нейропсихологічних процесів, що лежать в його основі.

Мінесотський багатоаспектний особистісний опитувальник

MMPI-2 Мінесотський багатоаспектний особистісний опитувальник

MMPI®-2 (Мінесотський Багатоаспектний Особистісний Опитувальник. Версія 2) — це тест з багатьма шкалами, розроблений для поглибленої діагностики психологічних особливостей особистості дорослих людей.

Психоосвітній профіль за методикою ТЕАССН

PEP-3 Психоосвітній профіль за методикою ТЕАССН

«Психоосвітній профіль: індивідуалізоване психоосвітнє оцінювання дітей із розладами аутистичного спектра за методикою ТЕАССН» (РЕР-3) — методика, що дозволяє оцінити сукупність нерівномірно представлених сильних і слабких з погляду навчання сторін дитини, характерних для розладів аутистичного спектра та пов’язаних із ним порушень розвитку.

Тест Роршаха

Rorschach Тест Роршаха

Тест Роршаха (Rorschach) — психодіагностичний проективний тест для дослідження особистості, створений 1921 року швейцарським психіатром і психологом Германом Роршахом.

Психіатричні шкали самооцінювання для дітей та підлітків

SAFA Психіатричні шкали самооцінювання для дітей та підлітків

Шкали для самооцінювання психопатологічних симптомів у дітей та підлітків — унікальний інструмент з шістьма шкалами, що відповідають шістьом групам психопатології.

Тест тематичної апперцепції

TAT Тест тематичної апперцепції

ТАТ (Тематичної Апперцепції Тест) — методика для дослідження рушійних сил особистості — внутрішніх конфліктів, драйвів, інтересів і мотивів.

Шкала інтелекту Векслера

WISC-IV Шкала інтелекту Векслера

WISC-IV (Шкала інтелекту Векслера для дітей- IV) — стандартизована методика для вимірювання інтелекту у дітей віком від 6 до 16 років.