Клінічні тести
![Інтерв’ю при діагностиці аутизму](/pub/catalog/5aee63722f1af7f0.jpg)
ADI-r Інтерв’ю при діагностиці аутизму
ADI-R (Інтерв’ю при Діагностиці Аутизму — Переглянуте) — це інтерв’ю з широким діагностичним спектром, яке дає можливість отримати повну інформацію для діагностики аутизму і для оцінки розладів аутистичного спектра (ASD).
![План діагностичного обстеження на аутизм](/pub/catalog/786cf6a0894d2130.jpg)
ADOS-2 План діагностичного обстеження на аутизм
ADOS-2 (План діагностичного обстеження на аутизм) — напівструктурована методика для комплексної діагностики обстежуваних різних вікових груп, які мають підозру на наявність розладів аутистичного спектра.
![Скринінгова шкала розладів аутистичного спектра](/pub/catalog/8c70cc7bf00cf010.jpg)
CASD Скринінгова шкала розладів аутистичного спектра
Тест CASD (Скринінгова Шкала розладів аутистичного спектра) пропонує швидкий і надійний метод діагностики дітей з аутизмом без урахування вікової категорії, рівня розумового розвитку, або ступеня прояву розладу.
![Шкали Коннерса](/pub/catalog/f0436a5722a59b30.jpg)
Conners-3 Шкали Коннерса
Conners-3 (Шкали Коннерс. 3 версія) — це набір шкал для оцінювання розладу дефіциту уваги і гіперактивності (РДУГ) та його найбільш поширених супутніх проблем і розладів у дітей та підлітків.
![Опитувальник розладів харчової поведінки](/pub/catalog/4ce73718f6b71200.jpg)
EDI-3 Опитувальник розладів харчової поведінки
EDI-3 — третій перегляд одного з найпопулярніших інструментів самооцінки психологічних конструктів, що пов’язані з розладами харчової поведінки (РХП).
![Тест невербального інтелекту і когнітивних здібностей](/pub/catalog/0a5baad2a31f1fe0.jpg)
Leiter-3 Тест невербального інтелекту і когнітивних здібностей
Leiter-3 (Міжнародна шкала продуктивності Лейтера) — методика, що дозволяє оцінити невербальний інтелект і функціонування нейропсихологічних процесів, що лежать в його основі.
![Міннесотський багатоаспектний особистісний опитувальник](/pub/catalog/aef4860bcb634a80.jpg)
MMPI-2 Міннесотський багатоаспектний особистісний опитувальник
MMPI®-2 (Міннесотський багатоаспектний особистісний опитувальник, версія 2) — це тест з багатьма шкалами, розроблений для поглибленої діагностики психологічних особливостей особистості дорослих людей.
![Психоосвітній профіль за методикою ТЕАССН](/pub/catalog/21d9238f78c2bde0.jpg)
PEP-3 Психоосвітній профіль за методикою ТЕАССН
«Психоосвітній профіль: індивідуалізоване психоосвітнє оцінювання дітей із розладами аутистичного спектра за методикою ТЕАССН» (РЕР-3) — методика, що дозволяє оцінити сукупність нерівномірно представлених сильних і слабких з погляду навчання сторін дитини, характерних для розладів аутистичного спектра та пов’язаних із ним порушень розвитку.
![Психіатричні шкали самооцінювання для дітей та підлітків](/pub/catalog/ce276f199a6371e0.jpg)
SAFA Психіатричні шкали самооцінювання для дітей та підлітків
Шкали для самооцінювання психопатологічних симптомів у дітей та підлітків — унікальний інструмент з шістьма шкалами, що відповідають шістьом групам психопатології.
![Шкала інтелекту Векслера](/pub/catalog/49900a2d45f82fb0.jpg)
WISC-IV Шкала інтелекту Векслера
WISC-IV (Шкала інтелекту Векслера для дітей — IV) — стандартизована методика для вимірювання інтелекту у дітей віком від 6 до 16 років.