Як упоратися з негативно налаштованими клієнтами?
16 березня 2020
ЯК УПОРАТИСЯ З НЕГАТИВНО НАЛАШТОВАНИМИ КЛІЄНТАМИ?
Попри те, що лікар з Сіетла Кірк Хонда має 15 років психотерапевтичної практики, негативно налаштованому клієнту знадобилось всього кілька хвилин, щоб змусити його сумніватись у власних силах. "За 15 хвилин вони повністю знищили мою самооцінку", - каже психотерапевт, який очолює програму сімейної та терапії пар в Університеті Антіоха в Сіетлі. Однак він не єдиний стикається з клієнтами, що проявляють агресію. Важливо правильно зреагувати на конфліктну ситуацію, адже допустивши помилку, є вірогідність втратити контакт з клієнтом, зменшити результативність процесу. Проте, можна використовувати подібні випадки для прогресу в терапії.
Поради як полегшити стресові зустрічі з клієнтами:
- Заспокойтесь:
- Проявіть емпатію:
- Працюйте зі спротивом:
- Будьте терплячим:
- Припиніть співпрацю: