гаряча лінія 044 585-44-05
Написати
нам у Viber
Написати
нам у Telegram
Найближчі
заходи та події

Структура шкал у методиці Conners-3

7 квітня 2023

Багатомірні шкали методики Conners-3 допомагають оцінювати не лише РДУГ, але й пов’язані з ним проблеми виконавчих функцій, проблеми в навчанні, агресивно-викликаючу поведінку, взаємини в родині та з однолітками.
Методика Conners-3 містить пункти, що визначають критичні прояви розладу поведінки, а також пункти скринінгу для оцінювання тривожності й депресії – двох проблемних сфер, що часто асоціюються із РДУГ.
Conners-3 містить три шкали валідності, які вимірюють украй позитивні, украй негативні й суперечливі відповіді. Ці шкали валідності корисні для визначення моделей відповідей, які можуть впливати на результати через неточне уявлення про проблему.

Бали за шкалами валідності допомагають експертам упевнитися в цілісності й вірогідності інформації, наведеної в оцінній шкалі.

Звіт надає інформацію про бали, які набрала дитина, про порівняння їх з результатами інших дітей, а також про те, за якими шкалами та підшкалами спостерігаються підвищені показники.

Структура звіту по шкалам наступна:

  • Аналіз достовірності відповідей за шкалами валідності;

  • Загальна таблиця балів за контент-шкалами (неуважність, гіперактивність/імпульсивність, проблеми у навчанні, виконавчі функції, агресивно-викликаюча поведінка, стосунки з однолітками, а у формі самозвіту - сімейні стосунки);

  • Загальна таблиця балів за шкалами симптомів (РДУГ – домінуючий неуважний тип; РДУГ – домінуючий гіперактивно-імпульсивний тип; Розлад поведінки; Опозиційний розлад непокори);

  • Пункти порушень (шкільна робота/оцінки; дружба/стосунки; домашнє життя);

  • Індекс РДУГ Conners-3 (даний показник вказує відсоток випадків, коли респонденти з клінічної вибірки отримали такий самий бал);

  • Глобальний індекс Conners-3 (невгамовність-імпульсивність; емоційна лабільність; загальний показник);

  • Пункти скринінгу тривожності;

  • Пункти скринінгу депресії;

  • Критичні пункти – Тяжкий розлад поведінки;

  • Додаткові питання (це питання до респондентів, які допомагають розкрити наявність додаткових проблем, а також найголовніше - які сильні сторони у цієї у дитини).