гаряча лінія 044 585-44-05
Написати
нам у Viber
Написати
нам у Telegram
Найближчі
заходи та події

5 способів уникнути вигорання на початку кар’єри

26 листопада 2019

5 способів уникнути вигорання на початку кар’єри

Починаючи кар’єру психолога з’являється велика кількість роботи, яку слід виконувати одночасно: планування приватної практики, пошук клієнтів, підвищення кваліфікації, створення репутації, при цьому не забуваючи про особисте життя. Такий обсяг обов’язків, для людини, що починає кар’єрний шлях, збільшує ризик вигорання.

«На роботі та вдома є безліч справ, я могла б працювати 24 години на добу і, мабуть, не встигла б все зробити» говорить доктор психології Меган Прато. Звичайно, ви отримуєте схвалення виконуючи таку кількість задач – робота з клієнтами, написання статей для публікацій, презентації для виступів та разом з тим, необхідно набувати звички турботи про себе, однією з яких є встановлення «розумного» графіку.

  • Визначте свій ідеальний обсяг роботи.
Вирішіть, скільки годин на тиждень будете працювати, а решту часу залиште на повсякденні задачі, в тому числі на догляд за собою. Ідеальний графік може змінюватись, тому періодично слід оцінювати його практичність, відповідно до кількості навантаження та стресу, що виникає.

  • Зафіксуйте у календарі «час для себе».
Одним із варіантів планування діяльності є визначення дня, присвяченого тільки Вам, наприклад це може бути субота. Такий спосіб допоможе зробити робочий тиждень більш продуктивним, а також позитивно вплинути на міжособистісну взаємодію. Щоб дотримуватися даної стратегії цей день необхідно мати на увазі плануючи щоденні справи.

  • Навчіться казати «НІ».
На початку кар’єри може бути досить складно відмовляти, адже ми не хочемо розчарувати людей або втратити можливості. Шляхом до вирішення даної дилеми є розуміння того, що Вам особисто більше підходить, а також встановлення особистісних меж. Використовуйте підхід побудований на співпраці, пам’ятайте про можливість радитися та спільно вирішувати задачі.

  • Аутсорсинг вашого списку справ.
Делегуйте ту діяльність, яка займає багато часу, будь то підрахунок податків чи приготування вечері. Для економії часу також можна придбати програмне забезпечення, що автоматизує декілька практичних завдань — наприклад, відправлення нагадувань про зустріч клієнтів.

  • Полюбіть те, що робите.
"Коли мої дочки кажуть, що сумували за мною, я розповідаю їм про те, що я маю зробити — допомогти чудовій людині стати краще", - каже Прато.

Джерело: https://bitly.su/4QLtaO