Навчальний семінар по роботі із стандартизованою методикою для вимірювання інтелекту у дітей WISC-IV
Марія Устінова
психолог центру психологічної допомоги "Рівновага", член Всеукраїнської Психодіагностичної Асоціації, учасник української адаптації WISC-IV, PEP-3, Сертифікований користувач методик: WISC-IV, Leiter-3, PEP-3, ADOS-2.
Вперше в Україні навчальний семінар по роботі із стандартизованою методикою для вимірювання інтелекту у дітей WISC-IV (Wechsler Intelligence Scale for Children - fourth edition).
Тест був розроблений американським психологом, психодіагностом та психіатром Девідом Векслером в 1950 році і на сьогодні є найбільш поширеною методикою для вимірювання інтелекту в світі.
Методика призначена для широкого кола спеціалістів, які працюють з дітьми віком від 6 до 16 років.
Інструмент дає можливість встановити рівень IQ. Використання індексу GAI допоможе визначити рівень загальних здібностей без необхідності врахування рівня робочої пам’яті та швидкості обробки інформації, що є незамінним в роботі із дітьми з особливостями розвитку.
Окрім визначення балів IQ спеціаліст також отримує:
- Суттєву інформацію і критичний аналіз пізнавальних здібностей дитини, стратегій і особливостей її когнітивних функцій.
- Демонстрацію відмінностей між інтелектуальним функціонуванням дитини і шкільною успішністю.
- Рекомендації психологічного характеру на основі картини слабких та сильних сторін пізнавальної сфери дитини, напрямок для розвитку і зростання.
Особливості та переваги WISC-IV:
- оцінює здібності та потенціал людини (текучий інтелект), а також набуті знання і навички (кристалізований інтелект);
- вимірює вербальний інтелект, сприйняття і мислення, швидкість обробки інформації, робочу пам’ять;
- діагностує як розумову відсталість, так і обдарованість;
- використовується не тільки в якості тесту інтелекту, але і як клінічний інструмент та основа для побудови програм роботи з дитиною.
Підходить як групі норми, так і групі патології (розлади навчання, РДУГ, легка і помірна когнітивна дефіцитарність).
Тест можна проводити навіть якщо дитина не вміє читати і писати, має легкі логопедичні проблеми (не промовляє деякі літери).
Спеціаліст отримує результати об’єктивної оцінки інтелекту і його відповідність віковим нормативам, а не суб’єктивній оцінці психолога, батьків, вчителів.
Тест може допомогти школам створювати для учнів відповідні умови для навчання і розробляти індивідуальні плани роботи.
В ході навчального семінару учасники ознайомляться з необхідною теоретичною базою для проведення тесту, навчаться самостійно працювати з методикою і здійснювати інтерпретацію результатів.
Вартість
3 000 грн
У вартість входить:
- необхідні на семінарі матеріали
- обіди
- кава-брейки
- сертифікат спеціаліста
Місце та час проведення
Конференц зал для проведення заходів
вул. Кожум’яцька 12, 2-й поверх, Київ
ст. м. «Контрактова площа»
26 та 27 лютого 2019
з 10:00 до 18:00
Додаткові питання за телефонами: 050-388-11-32, 044 361-96-32.