гаряча лінія 044 585-44-05
Написати
нам у Viber
Написати
нам у Telegram

Процес проведення діагностики РДУГ у дітей шкільного віку за методикою Conners-3

22 грудня 2022

Діагностика за методикою Conners-3 складається з онлайн опитувальників трьох форм:

  • для батьків/опікунів, 
  • для вчителя (який добре знає дитину та викладає у неї), 
  • а також опитувальник самозвіту для дитини. 

Це означає, що спеціаліст на початку роботи призначає на тестовій платформі три різних опитувальники, які окремо та самостійно заповнюються кимось з батьків, окремо заповнює свій опитувальник вчитель зі школи і окремо - сама дитина, якщо їй вже є 8 років. Якщо дитині 6 або 7 років, то такий опитувальник не заповнюється, а для інтерпретації спеціалістом достатньо лише двох форм: батьківського та вчительського опитувальника.

Кожен з опитувальників заповнюється 20-25 хвилин, має своє окреме посилання, тож респонденти заповнюють кожен свою форму тоді, коли їм зручно це зробити онлайн.

Питання стосуються трьох сфер (домашня, соціальна та шкільна) і таким чином дозволяє спеціалістові побачити повну картину функціонування дитини. Фахівець отримує результати у вигляді трьох окремих електронних звітів і має змогу проаналізувати наявність проблем у кожній з цих сфер. Пам'ятаємо, що сам РДУГ впливає на всі сфери життя дитини, а не вибірково тільки на одну. Якщо наприклад, за вчительським опитувальником ми отримуємо дуже високі бали за всіма шкалами, а в інших опитувальниках - низькі, то це свідчитиме про проблеми дитини у школі, що не пов'язані з РДУГ.

Таким чином, Conners-3 є мультиінформативним методом для фахівців, що працюють з дітьми та мають підозру на РДУГ, будь-які скарги щодо поведінки у соціумі тощо.