Процес проведення діагностики РДУГ у дітей шкільного віку за методикою Conners-3
Діагностика за методикою Conners-3 складається з онлайн опитувальників трьох форм:
- для батьків/опікунів,
- для вчителя (який добре знає дитину та викладає у неї),
- а також опитувальник самозвіту для дитини.
Це означає, що спеціаліст на початку роботи призначає на тестовій платформі три різних опитувальники, які окремо та самостійно заповнюються кимось з батьків, окремо заповнює свій опитувальник вчитель зі школи і окремо - сама дитина, якщо їй вже є 8 років. Якщо дитині 6 або 7 років, то такий опитувальник не заповнюється, а для інтерпретації спеціалістом достатньо лише двох форм: батьківського та вчительського опитувальника.
Кожен з опитувальників заповнюється 20-25 хвилин, має своє окреме посилання, тож респонденти заповнюють кожен свою форму тоді, коли їм зручно це зробити онлайн.
Питання стосуються трьох сфер (домашня, соціальна та шкільна) і таким чином дозволяє спеціалістові побачити повну картину функціонування дитини. Фахівець отримує результати у вигляді трьох окремих електронних звітів і має змогу проаналізувати наявність проблем у кожній з цих сфер. Пам'ятаємо, що сам РДУГ впливає на всі сфери життя дитини, а не вибірково тільки на одну. Якщо наприклад, за вчительським опитувальником ми отримуємо дуже високі бали за всіма шкалами, а в інших опитувальниках - низькі, то це свідчитиме про проблеми дитини у школі, що не пов'язані з РДУГ.
Таким чином, Conners-3 є мультиінформативним методом для фахівців, що працюють з дітьми та мають підозру на РДУГ, будь-які скарги щодо поведінки у соціумі тощо.