гаряча лінія 044 585-44-05
Написати
нам у Viber
Написати
нам у Telegram
Найближчі
заходи та події

Conners-3 Шкали Коннерса

28 березня 2024

Багатомірні шкали методики Conners-3 допомагають оцінювати не лише РДУГ, але й пов’язані з ним проблеми виконавчих функцій, проблеми в навчанні, агресивно-викликаючу поведінку, взаємини в родині та з однолітками.

Методика Conners-3 містить пункти, що визначають критичні прояви розладу поведінки, а також пункти скринінгу для оцінювання тривожності й депресії – двох проблемних сфер, що часто асоціюються із РДУГ.

Conners-3 містить три шкали валідності, які вимірюють украй позитивні, украй негативні й суперечливі відповіді. Ці шкали валідності корисні для визначення моделей відповідей, які можуть впливати на результати через неточне уявлення про проблему.

Бали за шкалами валідності допомагають експертам упевнитися в цілісності й вірогідності інформації, наведеної в оцінній шкалі.

Звіт надає інформацію про бали, які набрала дитина, про порівняння їх з результатами інших дітей, а також про те, за якими шкалами та підшкалами спостерігаються підвищені показники.

Структура звіту по шкалам наступна:

- аналіз достовірності відповідей за шкалами валідності;

- загальна таблиця балів за контент-шкалами (неуважність, гіперактивність/імпульсивність, проблеми у навчанні, виконавчі функції, агресивно-викликаюча поведінка, стосунки з однолітками, а у формі самозвіту - сімейні стосунки);

- загальна таблиця балів за шкалами симптомів (РДУГ – домінуючий неуважний тип; РДУГ – домінуючий гіперактивно-імпульсивний тип; розлад поведінки; опозиційний розлад непокори);

- пункти порушень (шкільна робота/оцінки; дружба/стосунки; домашнє життя);

- індекс РДУГ Conners-3 (даний показник вказує відсоток випадків, коли респонденти з клінічної вибірки отримали такий самий бал);

- глобальний індекс Conners-3 (невгамовність-імпульсивність; емоційна лабільність; загальний показник);

- пункти скринінгу тривожності;

- пункти скринінгу депресії;

- критичні пункти – тяжкий розлад поведінки;

- додаткові питання (це питання до респондентів, які допомагають розкрити наявність додаткових проблем, а також найголовніше - які сильні сторони у цієї у дитини).