Навчальний семінар з методики РЕР-3
Навчальний семінар з методики РЕР-3: індивідуалізоване психоосвітнє оцінювання дітей із розладами аутистичного спектра (РАС) за методикою ТЕАССН.
РЕР-3 — методика, що дозволяє оцінити сукупність нерівномірно представлених сильних і слабких з погляду навчання сторін дитини, характерних для РАС та пов’язаних із ним порушень розвитку.
ТЕАССН стала першою програмою, яка визнала провідну роль батьків у ефективній взаємодії з фахівцями, встановила, що аутизм є не емоційним розладом, а порушенням, яке має нейробіологічне походження, і нарешті показала, що найбільш успішне навчання дітей із аутизмом відбувається в загальноосвітніх школах із застосуванням структурованих програм, що спираються на сильні сторони кожної дитини в навичках навчання і процесах обробки візуальної інформації.
Цілі РЕР-3:
- визначення сильних і слабких сторін кожної дитини, які можуть бути враховані при складанні індивідуального плану навчання;
- збір інформації для підтвердження діагнозу;
- встановлення рівня розвитку/адаптації дитини;
- використання в дослідницькій діяльності для вивчення ефективності навчання;
- оцінка ефекту педагогічного та клінічного втручання;
- може застосовуватися дослідниками в лонгітюдних дослідженнях для відстеження зміни освітнього профілю дитини в часі, а також динаміки дезадаптивних форм поведінки.
Переваги методики:
- містить велику кількість невербальних завдань,
- передбачає гнучкі процедури проведення оцінювання,
- включає завдання, виконання яких не обмежено у часі,
- містить конкретні матеріали, цікаві навіть для дітей із вираженими порушеннями,
- розбитий на кілька рівнів розвитку, що дозволяє всім обстежуваним отримувати успішні результати,
- включає розмовні завдання, відокремлені від інших функціональних областей, що дозволяє тестувати і навчати практично всіх дітей із аутизмом,
- об’єднує останні дані досліджень аутизму, що є необхідним для складання діагностичних рекомендацій і приписів для планування ефективної індивідуальної корекції поведінки і розробки освітніх програм,
- містить нормативні дані щодо групи дітей із розладами аутистичного спектра, які порівнюються з даними щодо групи дітей, розвиток яких відповідає нормі (єдиний наразі тест, що містить подібні дані),
- дозволяє з високим ступенем надійності клінічно оцінити здібності дитини.
Розклад семінару:
10:00–11:00 — клінічна картина РАС та розладів мови
11:00–11:30 — теоретичні основи TEACCH терапії
11-30-11:45 — кава-брейк
11:45–13:00 — практичний розбір завдань РЕР-3
13:00–14:00 — обід
14:00–15:15 — практичний розбір завдань РЕР-3
15:15–15:30 — кава-брейк
15:30–16:30 — інтерпретація результатів
16:30–17:00 — сертифікація
Ольга Орел
Кандидат психологічних наук, нейропсихолог, член Всеукраїнської Психодіагностичної Асоціації, автор української адаптації методик ERICA, Conners-3, WISC-IV
Вартість
2 000 грн
включає необхідні на семінарі матеріали, кава-брейки, обід, сертифікат спеціаліста
Місце та час проведення
Конференц зал для проведення заходів
вул. Кожум’яцька 12, 2-й поверх, Київ
ст. м. «Контрактова площа»
3 грудня 2018
з 10:00 до 17:00
Додаткові питання за телефонами: (044) 585-44-05, (050) 388-11-32