гаряча лінія 044 585-44-05
Написати
нам у Viber
Написати
нам у Telegram
Найближчі
заходи та події

Навчальний семінар по роботі із стандартизованою методикою для вимірювання інтелекту у дітей WISC-IV

20 лютого 2020


Марія Устінова

психолог центру психологічної допомоги "Рівновага", член Всеукраїнської Психодіагностичної Асоціації, учасник української адаптації WISC-IV, PEP-3, Сертифікований користувач методик: WISC-IV, Leiter-3, PEP-3, ADOS-2.  

20-21 лютого відбудеться навчальний семінар по роботі із стандартизованою методикою для вимірювання інтелекту у дітей WISC-IV (Wechsler Intelligence Scale for Children - fourth edition).

Тест був розроблений американським психологом, психодіагностом та психіатром Девідом Векслером в 1950 році і на сьогодні є найбільш поширеною методикою для вимірювання інтелекту в світі.

Методика призначена для широкого кола спеціалістів, які працюють з дітьми віком від 6 до 16 років.

Інструмент дає можливість встановити рівень IQ. Використання індексу GAI допоможе визначити рівень загальних здібностей без необхідності врахування рівня робочої пам’яті та швидкості обробки інформації, що є незамінним в роботі із дітьми з особливостями розвитку.

Окрім визначення балів IQ спеціаліст також отримує:

  • Суттєву інформацію і критичний аналіз пізнавальних здібностей дитини, стратегій і особливостей її когнітивних функцій.
  • Демонстрацію відмінностей між інтелектуальним функціонуванням дитини і шкільною успішністю.
  • Рекомендації психологічного характеру на основі картини слабких та сильних сторін пізнавальної сфери дитини, напрямок для розвитку і зростання.

Особливості та переваги WISC-IV:

  • оцінює здібності та потенціал людини (текучий інтелект), а також набуті знання і навички (кристалізований інтелект);
  • вимірює вербальний інтелект, сприйняття і мислення, швидкість обробки інформації, робочу пам’ять;
  • діагностує як розумову відсталість, так і обдарованість;
  • використовується не тільки в якості тесту інтелекту, але і як клінічний інструмент та основа для побудови програм роботи з дитиною.

Підходить як групі норми, так і групі патології (розлади навчання, РДУГ, легка і помірна когнітивна дефіцитарність).

Тест можна проводити навіть якщо дитина не вміє читати і писати, має легкі логопедичні проблеми (не промовляє деякі літери).

Спеціаліст отримує результати об’єктивної оцінки інтелекту і його відповідність віковим нормативам, а не суб’єктивній оцінці психолога, батьків, вчителів.

Тест може допомогти школам створювати для учнів відповідні умови для навчання і розробляти індивідуальні плани роботи.

В ході навчального семінару учасники ознайомляться з необхідною теоретичною базою для проведення тесту, навчаться самостійно працювати з методикою і здійснювати інтерпретацію результатів.

Учасники семінару отримують сертифікат Всеукраїнської психодіагностичної асоціації (ВПА) і вносяться до реєстру сертифікованих користувачів методики (після успішної здачі фінального тестування щодо засвоєних знань на семінарі).


Набір на семінар завершено. Щоб записатися на наступний семінар - залишайте свої заявки за номером 050 388 11 32 Анжеліка.

Вартість

4 000 грн 

У вартість входить:

  • необхідні на семінарі матеріали 
  • обіди
  • кава-брейки
  • сертифікат спеціаліста 

УВАГА! Комплект методики НЕ входить у вартість навчального семінару.

Місце та час проведення

Конференц зал для проведення заходів

вул. Кожум’яцька 12, 4-й поверх, Київ

ст. м. «Контрактова площа»

20 та 21 лютого 2020

з 10:00 до 18:00


Додаткові питання за телефонами: 050-388-11-32, 044 361-96-32.