гаряча лінія 044 585-44-05
Написати
нам у Viber
Написати
нам у Telegram
Найближчі
заходи та події

Клінічні тести

Інтерв’ю при діагностиці аутизму

ADI-r Інтерв’ю при діагностиці аутизму

ADI-R (Інтерв’ю при Діагностиці Аутизму — Переглянуте) — це інтерв’ю з широким діагностичним спектром, яке дає можливість отримати повну інформацію для діагностики аутизму і для оцінки розладів аутистичного спектра (ASD).

План діагностичного обстеження на аутизм

ADOS-2 План діагностичного обстеження на аутизм

ADOS-2 (План діагностичного обстеження на аутизм) — напівструктурована методика для комплексної діагностики обстежуваних різних вікових груп, які мають підозру на наявність розладів аутистичного спектра.

Скринінгова шкала розладів аутистичного спектра

CASD Скринінгова шкала розладів аутистичного спектра

Тест CASD (Скринінгова Шкала розладів аутистичного спектра) пропонує швидкий і надійний метод діагностики дітей з аутизмом без урахування вікової категорії, рівня розумового розвитку, або ступеня прояву розладу.

Шкали Коннерса

Conners-3 Шкали Коннерса

Conners-3 (Шкали Коннерс. 3 версія) — це набір шкал для оцінювання розладу дефіциту уваги і гіперактивності (РДУГ) та його найбільш поширених супутніх проблем і розладів у дітей та підлітків.

Тест невербального інтелекту і когнітивних здібностей

Leiter-3 Тест невербального інтелекту і когнітивних здібностей

Leiter-3 (Міжнародна шкала продуктивності Лейтера) — методика, що дозволяє оцінити невербальний інтелект і функціонування нейропсихологічних процесів, що лежать в його основі.

Тест MMPI-2: Міннесотський багатоаспектний особистісний опитувальник

MMPI-2 Тест MMPI-2: Міннесотський багатоаспектний особистісний опитувальник

MMPI®-2 (Міннесотський багатоаспектний особистісний опитувальник, версія 2) — це тест з багатьма шкалами, розроблений для поглибленої діагностики психологічних особливостей особистості дорослих людей.

Психоосвітній профіль за методикою ТЕАССН

PEP-3 Психоосвітній профіль за методикою ТЕАССН

«Психоосвітній профіль: індивідуалізоване психоосвітнє оцінювання дітей із розладами аутистичного спектра за методикою ТЕАССН» (РЕР-3) — методика, що дозволяє оцінити сукупність нерівномірно представлених сильних і слабких з погляду навчання сторін дитини, характерних для розладів аутистичного спектра та пов’язаних із ним порушень розвитку.

Психіатричні шкали самооцінювання для дітей та підлітків

SAFA Психіатричні шкали самооцінювання для дітей та підлітків

Шкали для самооцінювання психопатологічних симптомів у дітей та підлітків — унікальний інструмент з шістьма шкалами, що відповідають шістьом групам психопатології.

Шкала інтелекту Векслера

WISC-IV Шкала інтелекту Векслера

WISC-IV (Шкала інтелекту Векслера для дітей — IV) — стандартизована методика для вимірювання інтелекту у дітей віком від 6 до 16 років.